Om de kerstman alvast een warm welkom te heten heb ik voor jullie een knutseltip: een 16-puntige ster.
Wat heb je nodig?
- papiertjes
- plakband
Hoe ga je te werk?
Volg de stappen op: http://www.knutselidee.nl/kerst/ster16punten.htm
Veel knutselplezier !
Geen opmerkingen:
Een reactie posten